MANUN SUORA VALLANSIIRTO

30.5.2021

Nyt ymmärrän miksi kansandemokraattinenliitto muutti nimensä vasemmistoliitoksi. Demokratiaa halutaan etäännyttää kansasta. Kaksi vasemmistoliiton vanhaa kansandemokraattia eivät ole Manu Mäkisen mielestä pystyneet hoitamaan Forssan seudun sote- ja pelastuspalveluita oikealla tavalla HYKY:n hallituksessa. Maakunnan alueelta valittavalla lähes 60 hengen valtuustolla on kyky parempaan!

Minulla HYKY:n hallituksen jäsenenä on tieto siitä, että nämä paikallisen vasemmistoliiton valitsemat edustajat taistelevat raivokkaasti oman kuntansa sotepalveluiden puolesta. Nuoret vasemmistolaiset eivät näytä luottavan omiensa piiristä valittuihin edustajiin vaan pitävät maakuntavaaleilla valittua esim. hämeenlinnalaista vasemmiston edustajaa parempana Forssan seudun palveluiden kehittäjänä.

Manu Mäkinen on oikeassa ”päättäjistä on kiinni miten asiat hoidetaan”.  Kokoomuksen mielestä Forssan seudun palveluista ovat parhaat päättäjät paikalliset ”omasta porukasta voimasuhteiden sanelemat tyypit”, joita Manu Mäkinen vieroksuu.

MUTTA KUN KOKOOMUS haluaa pitää päätösvallan Forssan seudulla eikä Hämeenlinnan seudulla. Tällä vauhdilla voi olla, että löydän itseni kohta palvelutalosta Hauholta tai Lammilta.

Jouko Haonperä
Kokoomuksen kunnallisvaaliehdokas Forssassa